لوازم یدکی خودرو لیفان

  • Post published:نوامبر 29, 2022

لوازم یدکی خودرو لیفان از وسایل مهم خودرو لیفان شماست. عوامل مختلفی مانند استفاده و سبک رانندگی وسیله نقلیه یا شهرت و کیفیت قطعات یدکی بر طول عمر قطعات خودروی شما تأثیر می گذارد. بنابراین، مهم است که فقط تولید کنندگان لوازم یدکی خودرو لیفان گواهی شده با تجربه گسترده را انتخاب کنید.

برخی از مهمترین لوازم یدکی خودرو لیفان که باید بدانید عبارتند از:

باتری ها (و جایگزین ها)

باتری لوازم یدکی خودرو مهمی است. این کمک می کند تا ماشین شما روشن شود و برق مورد نیاز برای روشن شدن موتور را تامین می کند. در اکثر خودروها، زیر کاپوت است و می توانید آن را با علامت های (-) و (+) تشخیص دهید. تجزیه و تخریب اسید از عوامل اصلی خرابی باتری، این لوازم یدکی خودرو لیفان است.

در ضمن دینام باتری خودرو را در حین کارکردن موتور شارژ نگه می دارد. و بدون باتری، ماشین شما روشن نمی شود. بنابراین ممکن است ایده خوبی باشد که این لوازم یدکی خودرو لیفان را در شرایط خوبی نگه دارید.

روغن ماشین

روغن موتور خودرو وظایف زیادی دارد. موتور خودرو صدها قطعه فلزی دارد که بدون روغن به سرعت فرسوده می شوند. اگر اصطکاک بیش از حد بین دو جزء مکانیکی وجود داشته باشد، می توانند به هم قفل شوند و باعث خرابی موتور و سایر لوازم یدکی خودرو لیفان مربوط به موتور شوند.

اما یک خودرو چقدر سوخت نیاز دارد؟ مقدار روغن موتور مورد نیاز به اندازه موتور شما بستگی دارد. اگر مشکوک هستید که موتور شما بیش از حد روغن مصرف می کند، باید آن را به گاراژ ببرید تا توسط مکانیک بررسی شود.

فیلتر از لوازم یدکی خودرو لیفان

هر خودرو دارای چهار فیلتر اصلی است: فیلتر هوای کابین، فیلتر بنزین، فیلتر سوخت و فیلتر هوا (موتور). وظیفه همه این فیلترها کنترل جریان آب و حذف ناخالصی ها است.

همیشه باید محصولاتی را انتخاب کنید که با مشخصات خودروی شما مطابقت داشته باشد. لوازم یدکی خودرو ناسازگار کار نمی کنند و ممکن است زودتر از کار بیفتند. هنگامی که فیلترهای روغن، سوخت یا هیدرولیک جدید نصب می شوند، به همان اندازه مهم است، همیشه باید مایع مربوطه را نیز تعویض کنید. این را فراموش نکن.

تعویض روغن و فیلتر به مدل خودروی شما بستگی دارد، بنابراین مهم است که دفترچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید.

لوازم یدکی خودرو لیفان

لوازم یدکی خودرو لیفان 820

اولین سدان لیفان 820 چینی در نمایشگاه خودرو پکن 2014 رونمایی شد. قسمت جلویی طراحی مدرنی دریافت کرده است که به همین دلیل این نوآوری شبیه یک خودروی اروپایی است نه چینی.

برای لیفان 820 2014، سه گزینه موتور چهار سیلندر وجود دارد. حجم آنها 1.8، 2.4 (Taper) و 2.0 لیتر (واحد توربوشارژ) است. همه با بنزین کار می کنند. گیربکس این مدل در طراحی 5 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک ارائه شده است. لوازم یدکی خودرو لیفان 820 برای موتور این خودرو در بازار موجود است.

این سدان بر روی یک پلت فرم سیستم تعلیق کاملاً مستقل ساخته شده است. جناغ‌های دوبل با پایه‌های مک فرسون در جلو و طراحی چند پیوندی در عقب نصب شده‌اند.

لیفان 820 2014 لیست مناسبی از آپشن ها را دریافت می کند. بسته به بسته تجهیزات انتخابی، خودرو می تواند 8 ایربگ، سیستم تثبیت پویا، دسترسی بدون کلید، قابلیت فعال کردن موتور با یک دکمه را دریافت کند. لوازم یدکی خودرو لیفان مربوط به تمامی اجزائ داخلی و حتی کابین خودرو مانند ایربگ‌ها به راحتی قابل خرید است.

بخشی از سیستم راحتی یک صفحه نمایش لمسی بزرگ، مجموعه چند رسانه ای با آماده سازی صوتی با کیفیت بالا است. داخل کابین دارای تودوزی چرمی و درج های تزئینی با تقلید از جزئیات چوب است.

سوالات متداول

  • حداکثر سرعت لیفان 820 2014 چقدر است؟

حداکثر سرعت در لیفان 820 2014 179-197 کیلومتر در ساعت است.

  • قدرت موتور در 820 لیفان 2014 چقدر است؟

قدرت موتور لیفان 820 2014 – 133، 167، 210 اسب بخار.