آموزش زبان انگلیسی

  • Post published:نوامبر 27, 2022

آموزش زبان انگلیسی اهمیت بالایی دارد. زبان انگلیسی از مهم ترین زبان های دنیا برای یادگیری است. امروزه حدود 6500 زبان گفتاری در جهان وجود دارد. با این حال، حدود 2000 از این زبان ها توسط کمتر از 1000 گویشور صحبت می شود. محبوب ترین زبان در جهان چینی ماندارین است. 5 زبان رایج در جهان عبارتند از:

  • چینی
  • اسپانیایی
  • انگلیسی
  • هندی
  • عربی

با این حال، زبان انگلیسی بیشتر در اکثر نقاط جهان قابل درک است. انگلیسی را می توان یکی از زبان های دنیا دانست که آموزش زبان انگلیسی آن بسیار چالش برانگیز است. اما زبان های دیگری نیز وجود دارند که احتمالاً می توانند به عنوان دشوارترین زبان جهان واجد شرایط باشند.

این زبان ها عبارتند از فنلاندی، روسی، ژاپنی و ماندارین. با این حال، “سختی” یک نظر ذهنی است. هرکسی به روشی منحصر به فرد با یادگیری سر و کار دارد. آنچه ممکن است برای برخی دشوار باشد ممکن است برای دیگران آسان باشد؟

محبوبیت آموزش زبان انگلیسی

زبان انگلیسی یکی از محبوب ترین زبان های دنیاست. بر اساس برآوردها، در حال حاضر، بیش از 1.5 میلیارد نفر به این زبان صحبت می کنند. این دومین زبان پرگفتار در جهان است. زبان انگلیسی به دلایلی محبوبیت خود را به دست آورده است.

انگلیسی زبان رسمی در تعدادی از کشورها، از جمله بسیاری از مستعمرات سابق امپراتوری بریتانیا است. ظهور امپراتوری بریتانیا ارتباط زیادی با گستردگی زبان انگلیسی داشت. متعاقبا، ظهور ایالات متحده به عنوان یک رهبر جهانی، محبوبیت زبان انگلیسی در سراسر جهان را بیشتر کرد. به نظر می رسد که محبوبیت آموزش زبان انگلیسی در حال افزایش است و برای دهه های آینده زبان پیشرو باقی خواهد ماند.

English speakers by % country population

چگونه انگلیسی یاد بگیریم

1.     تمرین مداوم

برای آموزش زبان انگلیسی هر روز کمی انگلیسی صحبت کنید. اگر زبان مادری انگلیسی نمی‌دانید، به پادکست‌ها گوش دهید یا دوره‌های آموزش زبان انگلیسی را که باید به سؤالات ساده پاسخ دهید.

2.     گسترش واژگان

دایره لغات خود را با گسترش فهرست کلمات خود بهبود بخشید، یک فرهنگ لغت به همراه داشته باشید و کلمات جدید را به لیست خود اضافه کنید، اما به یاد داشته باشید، برای یادگیری خوب آنها، باید از آنها در مکالمه استفاده کنید.

3.     آموزش زبان انگلیسی آنلاین

یک دوره آنلاین با معلم بومی پیدا کنید تا بتوانید هر دو مورد بالا را در محیط یک به یک کلاس تمرین کنید.

4.     خواندن

خواندن از نکات مهم در آموزش زبان انگلیسی است. خواندن یک مقاله روزنامه یا حتی یک کتاب می تواند به شما در بهبود گرامر و از همه مهمتر دایره لغاتتان در مسیر آموزش زبان انگلیسی کمک کند. با صدای بلند بخوانید تا بتوانید نحوه خواندن خود را بشنوید.

5.     انگیزه آموزش زبان انگلیسی

در آموزش زبان انگلیسی با انگیزه بمانید. اگر با انگیزه بمانید، وقتی درس خواندنتان سخت می شود، تسلیم نخواهید شد، بیایید با آن روبرو شویم، یادگیری یک زبان جدید ساده ترین کاری نیست که تا به حال انجام می دهید.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین

یادگیری آنلاین انگلیسی آسان است و می توانید بسیاری از مدارس آنلاین را پیدا کنید. اما برای کمک به تصمیم گیری در مورد یک مدرسه آنلاین خوب، در اینجا چند نکته وجود دارد.

  • اطمینان حاصل کنید که معلمان، معلمان بومی انگلیسی هستند
  • مطمئن شوید که آنها گواهینامه CELTA یا TEFL دارند. به عبارت دیگر آنها باید واجد شرایط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم باشند.
  • مطمئن شوید که معلمان مشق شب را می دهند تا بتوانید در زمان خود روی تکالیف کار کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که مدرسه آنلاین تمام مطالب درسی را فراهم می کند.

اگر همه موارد فوق را دریافت کنید، مطمئناً به دنبال مدرسه آنلاین مناسب هستید.