لیست قیمت روز سامسونگ (شهریور 1401)

  • Post published:سپتامبر 18, 2022

سامسونگ سالهاست که یک برند کره ای شناخته شده است و با انواع لوازم الکترونیکی مصرفی دیجیتال در خانه کاربران ایرانی حضور داشته است. این برند که در طیف وسیعی از تلویزیون‌ها، دوربین‌های دیجیتال، ساعت‌های هوشمند، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند کار می‌کند، یکی از بزرگترین شرکت‌ها در حوزه فناوری است. در زمانی که بازار ایران در اختیار گوشی های گران قیمت نوکیا بود، قیمت پایین گوشی های سامسونگ با امکانات عالی، آن ها را به یکی از انتخاب های اصلی کاربران تبدیل کرد. ویژگی ها باعث شده تا کاربران خرید گوشی های سامسونگ را به برندهای دیگر ترجیح دهند.

برند کره جنوبی سامسونگ که به معنای سه ستاره است، توانسته است همزمان با پیشرفت تکنولوژی، تلفن های همراه باکیفیت را وارد بازار کند و توانسته سهم بزرگی را در کشورهای بزرگی مانند چین به خود اختصاص دهد. هند و کره جنوبی . . آمریکا. امروزه قیمت های پایین سامسونگ دیگر مزیت رقابتی این شرکت نیست. بلکه کیفیت قطعات مانند صفحه نمایش Super AMOLED اختصاصی، سنسور دوربین اختصاصی و البته پردازنده خانگی و بهینه سازی شده اگزینوس است که برند سامسونگ را در بین دو تامین کننده برتر تلفن همراه در جهان قرار داده است. . سامسونگ نیز سهم بسیار بالایی از بازار گوشی های کشورمان را به خود اختصاص داده و از این نظر رتبه اول را در ایران به خود اختصاص داده است.

میانگین قیمت گوشی های سامسونگ

همه انواع گوشی های سامسونگ در سری S و Note از جدیدترین ویژگی های گوشی هوشمند استفاده می کنند که باعث می شود قیمت نسبتا بالایی داشته باشند. بنابراین اگر به لیست قیمت گوشی های موبایل سامسونگ نگاهی بیندازید، قیمت گوشی های سامسونگ در رده پرچمداران مشابه آیفون های اپل است. با این تفاوت که سامسونگ برای از دست ندادن بازار میان رده ها و کشورهایی مانند هند، گوشی های میان رده مختلفی را با نام های سری A و M روانه بازار کرده است. گلکسی A3 اولین گوشی میان رده سامسونگ بود. گوشی سامسونگ گلکسی A3 قیمت بسیار مناسبی داشت و به همین دلیل فروش بالایی داشت. عرضه محصولات سری فوق ادامه دارد و برخی از گوشی های جدید سامسونگ در این سری اقتصادی نیز به فناوری 5G مجهز شده اند.

کیفیت گوشی سامسونگ

در چند سال گذشته، سامسونگ همواره در صدر لیست برترین تولیدکنندگان تلفن همراه بوده است. دلیلش شاید این باشد که سامسونگ کمترین وابستگی را به شرکت های دیگر برای ساخت گوشی دارد. مردم سئول برترین تولیدکنندگان صفحه نمایش OLED در جهان هستند. پردازنده های اگزینوس این شرکت از بسیاری جهات از جمله فناوری ساخت با پردازنده های رقبا قابل مقایسه هستند. در بخش دوربین، سنسور سامسونگ یکی از قوی ترین و پیشرفته ترین سنسورهای موبایل است و در برندهای دیگر گوشی موبایل نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

رابط کاربری سامسونگ

رابط کاربری تلفن همراه سامسونگ در ابتدا Touchwiz نام داشت. پس از تاچ ویز، کره ای Samsung Experience را در سال 2018 راه اندازی کرد و از سال 2019، رابط کاربری سامسونگ کمی ارتقا یافت و به One UI تغییر نام داد. بر اساس اندروید، این رابط کاربری با استفاده از اندروید 11 به نسخه 3.1 به روز شده است و آخرین به روز رسانی به گوشی های هوشمند جدید سامسونگ ارائه شده است. روان بودن منوها و در دسترس بودن گزینه های پرکاربرد یکی از ویژگی های کلیدی One UI است. ویژگی رابط کاربری استفاده آسان با یک دست و دسترسی آسان کاربران به تنظیمات مورد نیاز است.